功夫茶:天價噴泉廁所臭 管理無能太蒙羞

20211118
東網電視
更多新聞短片
開講有話,田螺爬上旗杆頂,唯我獨尊。冇錯,呢個政府咪就係咁囉,向來自把自為,以為用天價打造一個音樂噴泉就係無敵政績!真係為民設想,做得好即使冇獎都有人欣賞,做唔好自吹自擂盞貽笑大方。阿哥,打邊爐畢竟唔同打屎忽吖!
各位街坊,今年4月下旬先啟用嘅觀塘海濱花園音樂噴泉,因造價高達5,000萬個大洋,一開始到完事都爭議不斷,政府為咗面子工程不理有區議員曾叫停,堅持要打造呢個半億地標。之不過,開放冇耐就問題多多,有家長帶同小朋友去玩,發現噴水池部分出水位未能如常運作,部分瓷磚開始鬆脫!阿哥,咁就半個億?唔怪得一開始就被質疑「報天價呃錢」,口痕友仲形容佢係「天下第一荒謬工程」!
嗱!畀市民彈到樹葉都落,管理當局本應知恥近乎勇,勵精圖治搞好佢,證明畀市民睇,呢個海濱花園音樂噴泉真係值咁多銀両去打造㗎!可惜連公園內嘅廁所都管唔掂!叫人大失所望。是咁的,有機構尋日公布該公園內嘅廁所為「臭格公廁」。入去「方便」完,出到嚟即使見到噴泉配合燈光及悠揚樂聲,之但係諗起個廁所臭味凌人,走得摩,冇鼻哥!仲有鬼心情欣賞咩!政府「一廁之不治」,港府形象要再扣分啦!
呢,咁啱得咁蹺,適逢明日19號為「世界廁所日」,香港廁所協會揭曉「2021年香港最佳公廁」獎項,佢哋喺過去一年偵騎四出,巡查咗逾400個不同廁所後,發現士美非路市政大廈公廁評分最高,而觀塘海濱花園及西鐵元朗站嘅公廁則最急需改善。
各位,去廁所,無非想「有小便宜」,尋且「得大解脫」啫!話明天價音樂噴泉內嘅廁所,睇怕都可以「站立觀瀑布」、「蹲下聽濤聲」啩?可惜,完全貨不對辦。協會指視察時發現廁所地面濕滑、有尿垢、有積水及冇清潔員值班。喂,冇人打理,你想叫啲用家「行前一小步,文明一大步」,佢睬你都有味啦!你估柏楊嗰本《醜陋的中國人》永不再印,國人就不再醜陋而變得美麗嗎?
咁講啦!康文署喺佢網頁上簡介觀塘海濱花園嘅設施就非常浪漫,譬如有「特色塔樓地標」、「1000米長嘅海濱步道」、「感官花園」等。設想同愛人漫步海濱步道,有浪濺長堤,夕陽西下,小鳥鳴叫,手牽手觀噴泉,你話幾咁寫意呢!嗱!即使「洗手間」,康文署就話「無障礙設施:暢通易達洗手間、觸覺引路帶、觸覺點字」等,之但係,講就天下無敵,實情管理不善,冇心冇力,廁所又臭又濕,一個唔覺意,都唔知「觸覺」到啲乜鬼嘢,分分鐘連支盲公竹都丟埋!好心一班庸官咪咁hea,街市滅鼠無功,連打理個廁所都唔掂,試問點對得住個天價音樂噴泉吖!